Hollywood, Florida
8 comments
Not resolved

Update by user Jul 04, 2015

Sofa picture

Original review posted by user Jul 04, 2015

I bought a sofa and love seat from rooms to go Pembroke Pines, Florida.After 14 months, sofa started peeling but love seat is fine.

I called RTG customer service and they said warranty is only for an year and they can't do anything. I went to RTG show room and answer was same (I was asked to contact RTG customer service). I am not sure anyone has faced similar incident.

You will be treated so well when you make the purchase and they don't care once the purchase is completed.What is surprising for me is when I called RTG customer service and they said warranty is only for an year and they can't do anything.

Review about: Sofa.

I liked: Sales representative, Showroom.

I didn't like: Poor quality product.

Review #660716 is a subjective opinion of a user.

2.5
Reliability
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Staff
Diversity of Products or Services
PRODUCT OR SERVICE Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Poor customer service / $500
Preferred solution Let the company propose a solution

Had an Experience with Rooms To Go?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
Houston, Texas, United States #1200499
I had the same problem with a leather sofa that I purchased.
Anonymous
#1009359
Thanks to RTG for getting back and offering me the replacement. I have replaced with a leather sofa and paid the difference.
Aboo
#1006381
RoomsToGo is showing some initiative and I hope they will do the justice. I have been purchasing all my furniture from RTG all these years.
Aboo
#1006380
Update from show US RTG:
Thank you for sending us the pictures, however we do need additional images. Can you please send us overall photos of your loveseat as well? Once we receive the requested overall pictures, we will be in contact.
Thank You,
Customer Relations
Anonymous
#1004611
I have got following reply from RTG customer service.
From: ShowUs (Customer Service Mailbox)
To: "bflabu@yahoo.com"
Sent: Tuesday, July 7, 2015 1:49 PM
Subject: 17009326
Thank you for contacting Rooms To Go with your concern. We sincerely apologize for the disappointment that has been caused. Merchandise sold as a final sale, carries no manufacture warranty. While the product has no warranty, I would be more than happy to accept images of the damaged areas as well as overall pictures of the furniture. I apologize for the delay and I hope to hear back from you soon! Sincerely, Melissa
TellUsRTG
#1004145
Yikes! Would you be able to send us your order info along with the images to Tellus@Roomstogo.com?
Anonymous
to TellUsRTG #1004200
I will be sending that shortly. Thanks for getting back. I appreciate that.
AChee
to TellUsRTG Pembroke Pines, Florida, United States #1004288
I have sent the email to Tellus@Roomstogo.com with all the details requested. Thanks

You May Also Like

"We purchased a leather sofa and love seat we were told it was leather, spent well over $3000.00 they are now terrible the leather is peeling off, it started in..." Read more
"I purchased thousands of dollars of furniture and financed much of it at 0%. Sounds good...I have a few years to pay back $5,000.00,HOWEVER, I was not only over charged..." Read more
"Within a year of buying my love seat the fabric has come undone at its seams! I called rooms to go and they sent a man full of excuses. Then..." Read more
"Because I put the conversation between me and tellus@roomstogo.comHere is is.... Last year the bonded leather started sloughing off, pealing like a bad sun burn. Sent the pictures to them,..." Read more
"AutoCheck is a very poor substitute for CarFax. I ran ten AutoCheck reports on used cars and the information provided was typically only title and registration renewal information. In my..." Read more
"I can’t believe I was just ripped off of $49.95 from Fake High Priestess Kathie. The item arrived on time put the door on was broken on 7 Chakra Wooden..." Read more
"My bank recently switched us all to a new credit card with cash back rewards. I approved a $50.00 statement credit and according to the Augeo Affinity Marketing site, the..." Read more
"In simple English, this 2yr Rpl Plan is a worthless plan for electronic purchases. Neither RCA or Walmart honors their warranty. Walmart calls it an "existing condition" because after you..." Read more